מהי מראה פנורמית?

מראות פנורמיות מלוות את החיי היומיום של כולנו, גם אם לא תמיד אנחנו מבחינים בהן: הן מוצבות בצמתים חשובים או במיקומים מאתגרים של חציית כביש, יציאה מחניון ובמקומות בהם שדה הראיה מצומצם או מוגבל.

צורתן העגולה של המראות הפנורמיות מאפשרת להן לספק שדה ראייה רחב במקומות שבהם שדה הראייה בלעדיהן מוגבל מאד. כאשר המראה ממוקמת באופן נכון ומדויק היא יכולה לסייע רבות הן לנהגים והן להולכי הרגל: במקומות כגון חניונים, סיבובים ושדה ראיה מוגבל בכביש, כמו כן במקומות בהם הכביש מוסתר ע"י חומות של קיר או צמחיה.מראה פנורמית

כיום ידועים כמה סוגים של מראות פנורמיות וההבדלים בתכונות שלהם מביאים גם הבדלים בשימוש או הייעוד שלהם.

מראה פנורמית אקרילית

החומר האקרילי שממנו עשויה המראה הפנורמית האקרילית תורם רבות לכך שיהיה קשה, עד בלתי אפשרי לפגוע במראה או שהיא עצמה תסבול מבלאי או פגמים. בזכות החומר האקרילי הקשה והמבריק הסיכון קטן מאד שיקרה למראה איזשהו נזק כמו שריטות, עיגול בפני השטח שלה או הידבקות של לכלוך, אבק או מזהמים אחרים. ההשתקפות בה תהיה טובה כל הזמן. בזכות תכונת הכדוריות של שטח פני המראה היא מאפשרת לראות מה קורה במיקומים בעייתיים, כמו למשל מאחורי חומת אבן או ביציאה מתוך חניון תת קרקעי.

 אחד היתרונות הבולטים של מראות אלה הוא עמידותן בתנאי חוץ, והעובדה שהן מתאימות מאד בתנאי של שמש חזקה ומסנוורת.

מראה פנורמית העשויה מפוליקרבונט

פוליקרבונט מאפשר לפני המראה להיות גמישים יותר . המראה חזקה מאד, כמעט ובלתי שבירה והיא מבריקה ומאפשרת השתקפות ברורה ונוחה מאד. המראות מפוליקרבונט מגיעות במגוון רחב של קטרים וגדלים כך שאפשר להתאים אותן לאופי התנועה בכל מקום או נקודה בעייתית מבחינת תחבורה. מלבד צדי הדרכים אפשר לראות את המראות האלה בתוך חנויות או בבניינים בעלי לובי רחב ידיים.

בחירה של המראה הפנורמית

כפי שניתן להבין יש מגוון שיקולים שצריך לקחת בחשבון לפני שמחליטים איזו מראה להתקין בכל מקום. בחירה נכונה תסייע בכך שהשימוש יהיה יעיל במראה והכי חשוב – היא תסייע למי שישתמש בה לנסוע או להתהלך בבטחה במרחב הציבורי.

יתרונות המראה

שיפור שדרה ראיה בחניון, צמתים, מקומות מסוכנים.

ההתקנה פשוטה וניתן לחבר את המראה באביזר מותאם לקיר.

במרחקים גדולים עדיף להשתמש במראות בקוטר 80 ס"מ או מטר .

בחניונים מומלץ להשתמש במראות של 60 ס"מ או 80 ס"מ בגלל מגבלות גובה .

למידע נוסף ועזרה או ייעוץ בבחירת המראה המתאימה לצרכיכם – צרו עמנו קשר עוד היום!

 לכל המראות הפנורמיות

מראה פנורמית
דילוג לתוכן